2014. április 23., szerda

Szívecske,tojás és egyéb apróságok

A játékok miatt nem töltöttem fel képeket- ezeket ezúton pótolom:

Húsvéti tojglik-összesen 3 db készült, de egyről elfelejtettem fényképet készíteni. Az elsőt ez alapján készítettem, a második mintáját pedig a network oldaláról szereztem.

Gyöngyhímzett kitűző,fekete színben. Egy nem várt családi tragédia miatt készült.

Éjkék napkövekből készített apró bagoly medál Áginak-azóta már Nagy-Britanniában van.


Missisippi karkötő- rajta volt a képzeletbeli "ezt egyszer meg kell fűznöm"-listámon,
így amikor lett egy kis időm, elkészítettem.

A "meg kell fűznöm"-lista egy újabb darabja, a 3D szívecske.
 Sokaknak meggyűlik vele a baja, nekem nem volt annyira bonyolult, egy délután alatt elkészült.

Színes tavaszi sujtás medál-pillangónak készült, de nézték már csigának is :-)

Egy aranyos rózsaszín cicás medál egy aranyos csajszinak-a mintája ezen az oroz oldalon található,
 a képek alapján könnyen megfűzhető annak, aki ismeri a brick stich technikát.

Cicatappancsos mobildísz-születésnapi előajándék, a főajándék még készül.

Végül pedig ezt a baglyot mutatom meg- a pocakja howlit kaboson,a szeme pedig onix golyókból áll.

Vannak további félkész alkotások, de ha elkészültek, megmutatom őket is!

Születésnapi játék: még várom 2 résztvevő válasz e-mailjét. Amint ők is megküldik az adatlapokat, ide a blogba írom ki az ajándékozási listát, ezzel egyidőben pedig kiküldöm az ajándékozottak adatait, és indulhat a játék! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése