2013. augusztus 24., szombat

Búcsúajándék

Tegnap este elbúcsúztattuk egy kedves barátnőmet, aki vasárnap hajnalban indul Törökországba, az Erasmus-program keretein belül. Ez azt jelenti, hogy az őszi félévét odakint végzi el-januárban tér vissza, miután levizsgázott. 
Készítettem neki egy fülbevalót, ami egyrészt dinnyés, másrészt nemzetiszínű, harmadrészt jó hosszú, amit ő annyira szeret. Amikor megkapta, nagyon meglepődött, hiszen nem számított rá, de egyben örült is neki, hiszen láthattuk az arcán a letörölhetetlen vigyort. Természetesen kép is készült az ékszerről:

Jó utat, Gina! Vigyázz magadra! <3

4 megjegyzés:

  1. Bizony nagy volt a meglepődés és az öröm is, úgyhogy még egyszer köszönöm, holnaptól Iszambulban népszerűsítem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy okkal "kínlódtam" vele, és hogy örömmel viseled. :) Használd egészséggel! Sok sikert odakint!

      Törlés
  2. Ez a füli,nagyon jó ötlet!!!
    Vár vmi blogomban,nézd meg!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ő mondta egyszer, hogy örülne egy hosszú,dinnyés fülbevalónak, én csak elkészítettem neki :)
      Már nézem is! ;)

      Törlés