2013. augusztus 14., szerda

Helló Világ!


Ezt a blogot azért hoztam létre,hogy megmutassam széles e világnak életem egyik legjobb időtöltését, a gyöngyfűzést.
Gyermekkorban sokan átesnek a krokodil-és egyéb állatfűzős időszakon, de itt általában alább is hagy a fűzögetés. Jómagam azon szerencsések közé tartozom,akik (jó)pár év elteltével újra felfedezhették, felfedezhetik maguknak ezt az alkotó tevékenységet. (Azt csak halkan jegyzem meg,hogy ehhez egy negatív esemény kellett bekövetkezzen az életemben, de én még ezt is a saját javamra fordítottam.)
Jelenleg egy fél oldalas listám vár megvalósításra, én pedig rendületlenül csak fűzök és fűzök... aztán csak tátom a számat,hogy már megint milyen szépet alkottam! :-D
Minden,amit eddig készítettem, fent van a facebookon is: Gyöngymesék
Bemutatkozásom végére pedig mellékelek egy képet az egyik kedvenc medálomról (sorry a kép minőségéért):

Kellemes nézelődést kíván:
Aranka
Anka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése