2013. augusztus 28., szerda

Ajándékozós játék

A mai napom egy postai értesítővel kezdődött. A papíron alig olvasható külalakkal írt számok, szavak voltak. Rá volt írva valami,amit kb. harmadjára sikerült kibogarásznom... Ethlinger. Másnak ez nem jelent semmit, de nekem igen: azt, hogy egyrészt elírták a feladó nevét, másrészt megkaptam a nyári játék ajándékát.
Hogy tudjátok, miről van szó,leírom: tagja vagyok egy facebookos csoportnak, ahol segítjük egymást, beszélgetünk, s időnként ajándékozós játék is folyik. Amikor beléptem, akkor folyt éppen egy tavaszi játék, én pedig nem győztem gyönyörködni a szebbnél-szebb alkotásokban. Türelmesen vártam a következő alkalomra, addig is szorgalmasan gyakoroltam,hogy ne valljak szégyent. Aztán júniusban el is érkezett a pillanat, amikor sikeresen feliratkoztam. Kitöltöttem egy adatlapot, elküldtem, és kaptam egy másikat. Neki készítettem néhány szép nyárias ékszert,mellé pedig néhány kütyüt (mert írta,hogy szereti).

 Ez volt júliusban. Aztán türelmesen vártam, hogy én is kaphassak valamit. És íme,ma én is megkaptam a magam kis pakkját. Nem a polcon fognak porosodni,az biztos!
Örülök,hogy egy ilyen kedves és önzetlen csoport része lehetek! Megyek is, és fűzök valamit... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése